Rezerwacje grupowe i indywidualne
Rezerwacji biletów indywidualnych i grupowych można dokonać osobiście, telefonicznie i drogą elektroniczną w kasie Teatru lub Dziale Organizacji Widowni: tel. 42 632 58 99, 695 087 008, 690 466 513 a także poprzez e-mail: biletyrezerwacja@teatrarlekin.pl
Kasa biletowa znajduje się w siedzibie Teatru – wejście od ul. Wólczańskiej 5.
Kasa biletowa jest czynna od 8.00 do 14.30 od wtorku do piątku, a w soboty i niedzielę na godzinę przed przedstawieniem oraz w jego trakcie.
Informacja o ewentualnych zmianach pracy kasy biletowej zamieszczana jest na stronie internetowej Teatru: www.teatrarlekin.pl
REZERWACJE INDYWIDUALNE
Rezerwacja indywidualna (do 10 biletów) może być przyjęta po uzyskaniu od osoby dokonującej rezerwacji następujących informacji:
– imię i nazwisko,
– numer kontaktowy telefonu,
– rodzaj i liczba rezerwowanych biletów
Rezerwację należy uznać za dokonaną po otrzymaniu od Teatru e-maila zwrotnego z wyznaczonymi miejscami. Zarezerwowane bilety należy odebrać w terminie podanym w potwierdzeniu rezerwacji. Po upływie terminu rezerwacja zostanie anulowana. Istnieje możliwość wystawienia faktury VAT na wyraźną prośbę Widzów za bilety zakupione w kasie biletowej Teatru.
WSZYSTKIE NIEODEBRANE REZERWACJE SĄ AUTOMATYCZNIE ZWALNIANE NA 30 MINUT PRZED ROZPOCZĘCIEM SPEKTAKLU
REZERWACJE GRUPOWE
Rezerwacja biletów dla grupy (powyżej 10 biletów) wymaga pisemnego zamówienia nabywcy (złożonego osobiście lub pocztą elektroniczną do Działu Organizacji Widowni na adres: biletyrezerwacja@teatrarlekin.pl
Zamówienie pisemne powinno zawierać następujące informacje:
– nazwa, adres i telefon instytucji/przedsiębiorstwa,
– imię i nazwisko osoby zamawiającej,
– godzinę, datę i tytuł wydarzenia,
– rodzaj, liczbę, cenę i wartość zamówionych biletów,
– formę zrealizowania zapłaty,
– sposób odbioru biletów,
– NIP zamawiającego w przypadku żądania wystawienia faktury VAT i płatności przelewem. -Teatr wystawia fakturę VAT na daną instytucję, jeśli przelew został dokonany z rachunku bankowego instytucji. – Teatr wystawia faktury VAT osobom fizycznym wyłącznie do paragonu fiskalnego potwierdzającego sprzedaż biletów.
Rezerwację należy uznać za dokonaną po otrzymaniu od Teatru zwrotnego potwierdzenia zamówienia. Termin wykupu zarezerwowanych biletów każdorazowo ustalany jest przez pracownika Działu Organizacji Widowni. Jeżeli wykupienie biletów we wskazanym terminie jest niemożliwe, należy niezwłocznie skontaktować się z Działem Organizacji Widowni i ustalić termin wykupu.
Niewykupienie biletów w ustalonym terminie skutkuje automatycznie anulowaniem rezerwacji i skierowaniem ich do ponownej sprzedaży.
Zwrot zakupionych biletów może być dokonany wyłącznie w przypadku odwołania spektaklu. W takiej sytuacji zwroty będą realizowane po przedłożeniu biletu wraz z paragonem fiskalnym.
W przypadku zamówień dla grup, płatność za zakupione bilety może być dokonywana gotówką lub przelewem na konto – po uprzednim uzgodnieniu z pracownikiem Działu Organizacji Widowni.
Teatr zastrzega sobie prawo do zmian w cennikach. Teatr zastrzega sobie prawo do sprzedaży biletów na wybrane wydarzenia w ramach specjalnych promocji cenowych, ustalanych indywidualnie. W przypadku zaistnienia przyczyn niezależnych od Teatru, Teatr zastrzega sobie możliwość zmiany miejsca, programu i wykonawców, a także terminów/spektakli.
ZAKUPIONE BILETY CZY OPŁACONE REZERWACJE NA SPEKTAKLE I ZAJĘCIA ORGANIZOWANE PRZEZ TEATR, JAK RÓWNIEŻ OPŁATY ZA WARSZTATY I FERIE – NIE PODLEGAJĄ ZWROTOM W RAZIE ICH NIEWYKORZYSTANIA. ZWROT BILETÓW ZAKUPIONYCH W KASIE MOŻE BYĆ DOKONANY WYŁĄCZNIE W PRZYPADKU ODWOŁANIA WYDARZENIA.