Absolwentka Wydziału Scenografii (2013-2018) oraz Wydziału Konserwacji Dzieł Sztuki (2009-2016) ASP w Warszawie. Zajmuje się projektowaniem scenografii i kostiumów teatralnych. Współpracowała między innymi z Teatrem Dramatycznym m.st. Warszawy, Teatrem Ateneum w Warszawie, Operą Śląską w Bytomiu, Teatrem Nowym w Łodzi, Teatrem Telewizji Polskiej. Została dwukrotnie wyróżniona w konkursie o Nagrodę Scenograficzną im. Jerzego Moskala (2016, 2018), a w 2019 roku nominowana do nagrody Teatrów Muzycznych im. Jana Kiepury w kategorii najlepsza scenografia. Jej prace były prezentowane na wystawach w kraju i za granicą, m.in. ‘PQ+2019 – Prague Quadriennal of Performance Design and Space’ (2019); ‘Costume at the Turn of the Century, 1990-2015’ (2018), ,,Coming Out - Najlepsze Dyplomy ASP’’ (2018), w Instytucie Teatralnym im. Z. Raszewskiego w Warszawie (2019).
Od 2018 roku pełni funkcję asystenta w Pracowni Projektowania Kostiumu Wydziału Scenografii ASP w Warszawie.
Martyna Kander
Absolwentka Wydziału Sztuki Mediów i Scenografii ASP w Warszawie (2012); w ramach programu Socrates Erasmus studiowała również w Accademia di Belle Arti w Wenecji.
Zrealizowała spektakle na scenach operowych i dramatycznych, m.in. w Operze na Zamku w Szczecinie, Operze Nova w Bydgoszczy, Operze Kameralnej w Warszawie, Teatrze Powszechnym w Warszawie, Teatrze Studio w Warszawie, Teatrze im. Juliusza Słowackiego, Teatrze Narodowym w Warszawie, Teatrze Wielkim w Poznaniu, Teatrze Lalka, Teatrze Guliwer.
Współpracowała m.in. z Grażyną Kanią (Sebastian X Noréna, 2012; Romeo i Julia Shakespeare’a, 2013), Waldemarem Raźniakiem (Scena na wypadek deszczu Cottona, 2013; Joanna Szalona; Królowa Janiczak, 2013; Aksamitny królik Williams, 2014; Otello Shakespeare’a, 2015), Natalią Kozłowską (Księżycowy Pierrot Schönberga, 2013 – kostiumy; Agrippina Händla, 2014 – kostiumy; Pigmalion Rameau, 2015), Natalią Babińską (Hrabina Marica Kálmána, 2014; Rigoletto Verdiego, 2014; The Turn of the Screw Brittena, 2016, Straszny dwór Moniuszki, 2019), z Marcinem Hycnarem (Tonacja blue Hare’a (2014), Romeo i Julia Shakespeare’a (2015), Opowieści o zwyczajnym szaleństwie Zelenki (2016), Opowieść zimowa Shakespeare’a (2017), Księżniczka na opak wywrócona Calderona de la Barki, Fizycy Durrenmatta), Robertem Bondarą (Legenda Bałtyku Nowowiejskiego, Szeherezada Rimskiego-Korsakowa, Medea Barbera), Maciejem Prusem (Letnicy Gorkiego).
Wzięła udział w kilku wystawach, m.in. The International Stage Design Students’ Works Exchange w National Centre for the Performing Arts w Pekinie (2012), Scenografia 6D w Muzeum Śląskim w Katowicach (2012), Kostium na przełomie wieków w Państwowym Centralnym Muzeum Teatralnym im. Aleksieja Aleksandrowicza Bachruszyna w Moskwie (2015), Wymiary scenografii w Muzeum Śląskim w Katowicach (2016).
Dwukrotnie została wyróżniona stypendium Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego za wybitne osiągnięcia artystyczne oraz nagrodami za twórczość na polu scenografii, w tym Nagrody im. T. Roszkowskiej, Nagrody im. Jana Kiepury, Nagrody im. J. Moskala na Festiwalu Nowej Scenografii oraz Nagrody Specjalnej ZASP im. A. Pronaszki.
Od 2014 roku pracuje Wydziale Scenografii ASP w Warszawie, gdzie w 2018 roku obroniła tytuł doktora sztuki.
Łukasz Damrych
Pianista, aranżer, kompozytor oraz producent muzyczny.
Twórca muzyki do wielu spektakli, przez wiele lat współpracował z teatrem akrobatycznym Ocelot. Na 26. Przeglądzie Piosenki Aktorskiej we Wrocławiu (2006), występując jako akompaniator Bartosza Porczyka, otrzymał nagrodę - Tukan Aranżer, przyznawaną za najlepszą aranżację muzyczną. Jest także autorem muzyki i aranżacji utworów w autorskim spektaklu artysty pt. "Smycz" oraz producentem muzycznym jego debiutanckiej płyty pt. "Sprawca" (2011)
Jako klawiszowiec od wielu lat współpracuje z takimi wykonawcami i zespołami jak: The Positive (Mateusz Krautwurst) , Natalia Lubrano czy Alicja Janosz, Mesajah. Od 2009 aranżuje, nagrywa i produkuje muzycznie kolejne trzy płyty Katarzyny Groniec. Zaaranżował i wyprodukował również płytę pt. "ZOO" - piosenki Agnieszki Osieckiej (2014).
Ma na koncie produkcję debiutanckiej płyty Małgorzaty Kuś - Shata QS pt. "Man kinde". W 2013 razem z zespołem Shata QS wygrał 6 edycję programu muzycznego Must Be The Music- Tylko Muzyka. W 2012 roku za produkcję muzyczną płyty wrocławskiego gitarzysty bluesowego pt. "Bartek Miarka band " otrzymał nagrodę Gazety Wyborczej. W Arlekinie realizował już aranżacje piosenek do spektaklu "O dwóch takich, co ukradli księżyc".
*******
Spektakl bierze udział w 27. Ogólnopolskim Konkursie na Wystawienie Polskiej Sztuki Współczesnej.
Ogólnopolski Konkurs na Wystawienie Polskiej Sztuki Współczesnej ma na celu nagradzanie najciekawszych poszukiwań repertuarowych w polskim teatrze, wspomaganie rodzimej dramaturgii w jej scenicznych realizacjach oraz popularyzację polskiego dramatu współczesnego. Konkurs organizowany jest przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego w Warszawie.
W I etapie Konkursu spektakle ocenia Komisja Artystyczna w składzie: Anna Jazgarska, Justyna Landorf, Andrzej Lis, Henryk Mazurkiewicz, Barbara Pitak-Piaskowska, Jacek Sieradzki (przewodniczący), Paweł Stangret.